Mikroregion Jizerské podhůří. Spojení tří obcí Mníšek, Krásná studánka a Oldřichov v Hájích v okrese Liberec. Inzerce, služby, ubytování, sport a zábava.

Jizerské podhůří

  Služby   Sport   Kultura   Turistika   Fotogalerie   Kontakt  



(03.04.2018)REKLAMAČNÍ ŘÁD MJPZobrazení v aktuálním okně

REKLAMAČNÍ ŘÁD MJP
Obecná ustanovení Mikroregion Jizerské podhůří (dále jen MJP) jako dodavatel pitné vody z vodovodu vydává ve smyslu § 36 odst. 3 písm. zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů a v návaznosti na zákon č.634/1992 Sb.. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (zákon č.l60/2007Sb) v platném znění, tento reklamační řád. Reklamační řád stanovuje rozsah a podmínky odpovědnosti za vady pitné vody dodané vodovodem a reklamaci poskytovaných služeb v souvislosti se zajištěním dodávky vody, způsob a místo jejich uplatnění včetně nároků vyplývajících z této odpovědnosti.
Reklamační řád se vztahuje na dodávku pitné vody z veřejného vodovodu realizovaných na základě písemné smlouvy uzavřené podle § 8 odst. 5 výše uvedeného zákona.

Rozsah a podmínky reklamace

Odběratel má právo uplatnit vůči dodavateli odpovědnost za vady a reklamaci:

u dodávky pitné vody

na jakost dodávané pitné vody na množství dodané pitné vody

Reklamaci uplatňuje odběratel:

písemně na adresu pro doručování písemnosti uvedenou ve smlouvě o dodávce vody a odvádění odpadních vod osobně u dodavatele na adrese MJP. kancelář, Oldřichovská 185. Mníšek. 463 31 s tím. že v případě ústně uplatněné reklamace je zaměstnanec dodavatele pověřený vyřizováním reklamací povinen sepsat o tomto písemný záznam.

V případě reklamace jakosti dodávané pitné vody, kdy může dojít ke škodě na majetku nebo ohrožení zdraví osob, lze reklamaci uplatnit telefonicky na 482 311 728 nebo 775 438 095 (stálá služba)

Písemná reklamace musí obsahovat: jméno a příjmení odběratele, adresu odběratele místo odběru pitné vody popis vady nebo reklamace.

Stejné údaje jsou nezbytné pro reklamaci uplatněnou telefonicky. Zaměstnanec dodavatele pověřený přijímáním telefonicky podaných reklamací je povinen vyhotovit o takto podané reklamaci písemný záznam s uvedením výše specifikovaných údajů nezbytných pro vyřízení reklamace.

V případě písemností zaslaných odběratelem na adresu dodavatele, které nebudou obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné uplatnění reklamace, nebudou tyto kvalifikovány jako reklamace a budou dodavatelem řešeny jako stížnosti v souladu s obecně závaznými právními předpisy.
Způsob a lhůty pro vyřízení reklamace

Reklamaci odběratel může uplatnit osobně po celou pracovní dobu v kanceláři MJP. V případě, že není možno vyřídit reklamaci ihned na místě jejího podání, je dodavatel povinen zajistit její vyřízení a podání písemné zprávy odběrateli o způsobu jejího vyřízení bez zbytečného odkladu na adresu odběratele. Ve složitějších případech rozhodne dodavatel o reklamaci do 3 pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s odběratelem nedohodli na delší lhůtě.

Odběratel je povinen poskytnout dodavateli nezbytnou součinnost při prošetřováni a řešení reklamací, zejména je povinen umožnit přístup k vodoměru za účelem jeho kontroly, odečtu stavu nebo jeho výměny v souvislosti s prověřením jeho funkčnosti, zúčastnit se osobně odběru kontrolních vzorků nebo tímto pověřit jinou osobu a předkládat dodavateli potřebné doklady k prověření správnosti účtovaného množství dodané pitné vody.

 

Dokument v plném znění
ke stažení ve formátu
PDF (0,6 MB)


Tisk článku
Tisk článku
x